سلاممم 

خوبین؟

خب روز اوله کسییم که تو وب نیست و اینا راحت حرفامون بزنیم

واقعیتش من قبلا هم وب داشتم ینی خیلی قبلا ینی 4سال پیش تقریبا 

وبمم مذهبی بود شلوغ پلوغ هم بود خوب پیش میرفت خلاصه ولی خب یهو از لب تاب و کامپیوتر دل کندم چسپیدم به گوشی 

خب گوشییم دیگه اینستا بود و وات و تله و این برنامه ها و دیگه یادم رف یه وبی داشتم یه  زمونی

همینجور گذش بعد یکی دوسال باز سر زدم به وبم و  کلا بستمش

بازم واقعیتش الانم گوشی ندارم

ینی گم شد(دوسال پیش هم ک سر زدم به وب گوشیم شیکسته بود)

ولی ایندفه نرفتم باز بگردم یا بخرم و فلان..گفتم یه سر بزنیم به وبلاگا ببینیم چطوره دیدیم بععععله کلا فقد وبلاگای درامد زا و اینا فعاله و شلوغه و فلان جوونا هم که کلا گم شدن که البته میدونم کجا غرقن

خلاصه کلی نا امید شدم ولی باز گفتم بزا باز وب بزنم حداقلش اینه به این بهونه باز دو خط مینویسم شایدم یکی اومد خوند خوشش اومد و شد انگیزه

و اییینگونه شد که الان اینجام

و خیییلی دوس دارم باهاتون همراه شم و باهام همراه شید...

مرررسی که هستین خیلی دوستون دارم